Tule Puheterapeuttiliittoon järjestöviestijäksi

Oletko reipasotteinen ja luova henkilö, joka on kiinnostunut järjestötyöstä ja viestinnästä? Puheterapeuttiliitto etsii järjestöviestijää osa-aikaiseen 50 % työsuhteeseen.

Tehtävään kuuluu neljä kertaa vuodessa ilmestyvän Puheterapeutti-lehden toimitussihteerinä toimiminen sekä erilaiset viestintään liittyvät tehtävät, kuten kotisivujen päivittäminen, tiedotteiden kirjoittaminen sekä some-julkaisujen laatiminen. Lisäksi tehtävä sisältää edunvalvonnan tueksi tehtävää avustavaa työtä.

Puheterapia-alan asiantuntemus ja hyvä kirjallinen ilmaisukyky katsotaan eduksi tehtävää haettaessa. Tehtävä vaatii kykyä itsenäiseen työskentelyyn. Etätyöskentely on mahdollista. Työsuhteen ehdot määräytyvät KVTES-sopimuksen mukaisesti.

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi 3.9.2021 mennessä osoitteeseen toimisto@puheterapeuttiliitto.fi. Kirjoita aihe-kenttään Järjestöviestijä. Toivomme, että hakemuksestasi käy ilmi erityisesti motivaatiosi hakea tehtävään. Esitä hakemuksessasi myös palkkatoive sekä ajankohta, jolloin sinun olisi mahdollista aloittaa. Liitä hakemukseesi CV sekä esimerkki jostain kirjoituksestasi.

Lisätietoja
toiminnanjohtaja Heta Piirto p.040 505 2019, heta.piirto@puheterapeuttiliitto.fi tai
puheenjohtaja Sirkku Ikonen-Hwang p. 040 730 8077, sirkku.ikonen-hwang@puheterapeuttiliitto.fi