Puheterapeuttipäivät 2022

Puheterapeuttien ensi kevään täydennyskoulutuspäivät on Tampereella
Scandic Rosendahlissa 5.5.–6.5.2022.

Aiheena on
Mieli mukana terapiatyössä – puheterapeutti yhteistyötä rakentamassa.

Ilmoittautuminen on päättynyt.

Koulutuksen hinta
Hinta sisältää ohjelmassa mainitut tarjoilut ja mahdollisen koulutusmateriaalin sekä arvonlisäveron (24 %).

SPTL:n jäsen 350,00 €/2 pv. ja 230,00 €/1 pv.
SPTL:n opiskelijajäsen 170,00 €/2 pv. ja 125,00 €/1 pv.
Ei jäsen 480,00 €/2 pv. ja 350,00 €/1 pv.

Täytäthän ilmoittautumislomakkeen huolellisesti. Mikäli joudumme tekemään uuden laskun uusilla laskutustiedoilla, perimme 30 euroa toimistokuluja.

Peruutukset
Peruutukset tulee ilmoittaa liiton toimistoon vähintään kolme viikkoa ennen koulutuspäiviä. Mikäli osallistumista ei peruuteta eikä osallistuja saavu koulutuspäiville, veloitetaan koko kurssin hinta. Sairaustapauksissa maksettu kurssihinta palautetaan, kun ilmoittautunut esittää lääkärintodistuksen. Estyneen tilalle voidaan kuluitta vaihtaa toinen henkilö.

Luentomateriaali
Luentomateriaali laitetaan salasanasuojattuna pdf-tiedostona liiton kotisivuille, josta sen voi käydä tallentamassa itselleen vähän ennen koulutuspäiviä. Osallistujille ilmoitetaan sähköpostilla, kun materiaali on noudettavissa.

Majoittuminen
Scandic Rosendahl sijaitsee Pyynikin kauniissa järvimaisemassa, vain 5 minuutin ajomatkan päässä Tampereen keskustasta osoitteessa Pyynikintie 13, 33230 Tampere.

Osallistujille on varattu mahdollisuus majoittua Scandic Rosendahlissa. Huonevaraus on kiintiönä sisältäen sekä yhden ja kahden hengen huoneita ajalle 4.-6.5.2022. Osallistuja varaa itse majoituksensa kiintiöstä. Varaustunnus on BPUH040522. Varaukset on tehtävä 20.4.2022 mennessä. Huonevaraukset voi tehdä varaustunnuksella internetsivuilta, puhelimitse numerosta 03 244 1111 tai sähköpostitse osoitteella rosendahl@scandichotels.com.

Majoituksen hinta on 116 € yhden hengen huone/vuorokausi ja 136 € kahden hengen huone/vuorokausi. Huonehintaan sisältyy aamiainen, maksuton wifi ja arvonlisävero.

Mahdolliset tiedustelut päiviin liittyen
Puheterapeuttiliiton toimisto, Mia Ylismaa 050 348 5549, mia.ylismaa(at)puheterapeuttiliitto.fi