Kommunikointia kaikille – AAC:n moninaisuus puheterapeutin työssä -webinaari

Puheterapeuttipäivät järjestetään yhden päivän webinaarina torstaina 6.5.2021. Webinaari toteutetaan vain striimattuna.

Puhetta tukevien ja korvaavien kommunikaatiokeinojen (AAC) parissa tehtävä työ on ennen kaikkea moniammatillista yhteistyötä asiakkaan toimintaympäristöjen ja perheen kanssa. Koulutuspäivän tavoite on tarjota uusia näkökulmia ja vahvistaa puheterapeuttien ammattitaitoa AAC-keinojen käytön ohjaamiseen ja käyttämiseen erityisesti lapsiasiakkaiden kanssa työskenneltäessä.

Webinaarin hinta

• Liiton jäsenet 81,00 €
  • Liiton opiskelijajäsenet 51,00 €
  • Ei jäsenet 132,00 €

Ilmoittaudu mukaan oheisesta linkistä 9.4.2021 mennessä.
Ilmoittautuminen on päättynyt!

Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli osallistuja ei tule koulutukseen, veloitetaan koko kurssin hinta. Sairaustapauksissa maksettu kurssihinta palautetaan, kun ilmoittautunut esittää lääkärintodistuksen.

Webinaarin toteutus
Webinaari toteutetaan verkkokoulutuksena yhteistyössä TJS-opintokeskuksen kanssa. Koulutuksen toteuttamiseen käytetään TJS:n Adobe Connect -ohjelmistoa.

Osallistujat pääsevät koulutukseen sähköpostitse lähetettävän linkin kautta. Koulutukseen osallistuvalla tulee olla omalle koneelle asennettuna Adobe Connect -sovellus.

Sovelluksen voi ladata verkosta:
o Windows-laitteille: www.adobe.com/go/ConnectShell11
o Mac-tietokoneille: https://www.adobe.com/go/ConnectMac11Plus
o Puhelimeen sovellus ladataan sovelluskaupasta: Google Play tai Apple App Store.

Ilmoittautuneille lähetetään tarkemmat ohjeet webinaarista lähempänä ajankohtaa.