Puheterapeuttipäivät 2024

Teemana Varhaiset vuorovaikutus- ja kommunikointitaidot

Tällä kertaa puheterapeuttipäivillä keskitytään varhaisiin vuorovaikutus- ja kommunikointitaitoihin. Aiheeseen perehdytään monipuolisesti tutkimuksen ja kliinisen kokemuksen kautta. Koulutus sisältää tietoa lapsen vuorovaikutus- ja kommunikointitaitojen kehitykseen liittyvistä tekijöistä sekä niiden huomioinnista puheterapeutin työssä. Lisäksi tutustumme varhaisen vaiheen kuntoutusmuotoihin. Tule päivittämään tietosi ja tapaamaan kollegoita!

Ajankohta 23.5.–24.5.2024
Paikkana on Paviljonki, Jyväskylä

Ilmoittautua voi tästä tai oikealla olevan linkin kautta.

Koulutuksen hinta
Käytössämme on monihintajärjestelmä. Maaliskuussa koulutushinnat ovat edullisemmat kuin huhtikuussa. Hinta sisältää ohjelmassa mainitut tarjoilut ja mahdollisen koulutusmateriaalin. Hinta sisältää arvonlisäveron (24 %).

Kun ilmoittautuu 31.3.2024 mennessä, hinnat ovat seuraavat:
SPTL:n jäsen 350,00 €/2 pv. ja 230,00 €/1 pv.
SPTL:n opiskelijajäsen 170,00 €/2 pv. ja 125,00 €/1 pv.
Ei jäsen 480,00 €/2 pv. ja 350,00 €/1 pv.

Kun ilmoittautuu 1.4.–15.4.2024 välisenä aikana, hinnat ovat seuraavat:
SPTL:n jäsen 395,00 € / 2 pv. 270,00 € / 1 pv.
SPTL:n opiskelijajäsen 190,00 € / 2 pv. 146,00 € / 1 pv.
Ei jäsen 540,00 €/2 pv. 414,00 €/1 pv.

Täytäthän ilmoittautumislomakkeen huolellisesti. Mikäli joudumme tekemään uuden laskun uusilla laskutustiedoilla, perimme 30 euroa toimistokuluja.

Peruutukset
Peruutukset tulee ilmoittaa liiton toimistoon vähintään kolme viikkoa ennen koulutuspäiviä. Mikäli osallistumista ei peruuteta eikä osallistuja saavu koulutuspäiville, veloitetaan koko kurssin hinta. Sairaustapauksissa maksettu kurssihinta palautetaan, kun ilmoittautunut esittää lääkärintodistuksen. Estyneen tilalle voidaan kuluitta vaihtaa toinen henkilö.

Luentomateriaali
Luentomateriaali laitetaan salasanasuojattuna pdf-tiedostona liiton kotisivuille, josta sen voi käydä tallentamassa itselleen vähän ennen koulutuspäiviä. Osallistujille ilmoitetaan sähköpostilla, kun materiaali on noudettavissa.

Mahdolliset tiedustelut päiviin liittyen
Puheterapeuttiliiton toimisto, Mia Ylismaa 050 348 5549, mia.ylismaa(at)puheterapeuttiliitto.fi