Liiton toimiston palvelut poikkeusaikana

Toimistolla priorisoidaan poikkeusaikana jäsenten kiireelliset tietopyynnöt ja palvelutarpeet. Näitä ovat luonnollisesti jäsenmaksuihin ja toimeentuloon kiinteästi liittyvät päätökset. Myös yhteystietojen ajantasaisuus ja tiedonkulku on tärkeää, joten nämä muutokset tehdään jäsenrekisteriin mahdollisimman nopeasti.

Tiedotuslistoja päivitetään vähintään viikottain. Muistathan, että jäsensivuilta löydät kaikki liiton ohjeet, ohjeistukset, tiedotteet ja poikkeusajan informaation. Jos sinulla on vaikeuksia kirjautua jäsensivuille, löydät kirjautumisohjeet Usein kysyttyä -osiosta.

Kysymyksiin vastataan kiireellisyysjärjestyksessä. Emme pysty lupaamaan vastausta saman päivän aikana. Kiireettömämmät muutokset, kuten päätökset alennuskausista tehdään kevään aikana, saatat joutua odottamaan näitä päätöksiä.

Toimistolle voit aina soittaa, pyydämme kuitenkin, että ajoitat puhelintiedustelut kello 9.30-10.30 tai 14.00-15.00 väliseen aikaan, mikäli mahdollista. Jos haluat keskustella toiminnanjohtajan kanssa, toimivinta on sopia ajankohta sähköpostitse. Toiminnanjohtaja vastaa puheluihin aina, kun se on muun työn kannalta mahdollista.

Pyydämme itsemaksavilta jäseniltä poikkeusaikana erityistä tarkkuutta jäsenmaksujen maksamisessa, jotta maksujen oikeellisuuden tarkistaminen poikkeustilan aikana ja sen jälkeen on mahdollisimman sujuvaa.