Änkytys – Hyvät puheterapiakäytännöt Osa II -kuntoutussuositus

Suomen Puheterapeuttiliitossa tehdään tutkimustietoon perustuvia kuntoutussuosituksia eri asiakasryhmien puheterapiapalveluista. Änkytys – Hyvät puheterapiakäytännöt Osa II: Kuntoutuksen vaikutukset änkytyskäyttäytymiseen -suositus on nyt luettavissa Puheterapeuttiliiton sivuilla.

Aiheesta järjestetään jäsenille webinaari ma 12.2.2024 klo 14.30–16.00.

Webinaari käsittelee lapsuudessa alkaneen änkytyksen kuntoutussuositusta ja terapian vaikuttavuutta änkytyksen hoidossa. Lisäksi webinaarissa esitellään tämänhetkisiä näkemyksiä änkytysterapiasta.

Webinaari on maksuton ja tarkoitettu liiton varsinaisille jäsenille sekä opiskelija- ja eläkeläisjäsenille.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen on lähetetty jäsenille sähköpostitse 15.1.2024. Löydät tiedotteen myös jäsensivujen valikosta Jäsenyys – Jäsentiedotteet.