Puheterapeuttiliitolle uusi järjestöasiantuntija

Puheterapeuttiliiton järjestöasiantuntija Anni Hyttinen siirtyy puheterapeutin tehtäviin toiselle työnantajalle. Torstaista 28.3.2024 alkaen Anni Hyttiselle osoitetut sähköpostiviestit kääntyvät osoitteeseen toimisto@puheterapeuttiliitto.fi.

Anna-Kaisa Tolonen aloittaa kesäkuussa 2024 liiton järjestöasiantuntijana. Hän vastaa Puheterapeutti-lehdestä, liiton viestinnän toteutuksesta sekä koordinoi osaa liiton ammatillisista työryhmistä. Anna-Kaisa Tolonen on toiminut Puheterapeutti-lehden päätoimittajana yhdeksän vuotta ja on näin monelle entuudestaan tuttu henkilö liiton toiminnassa.

Suuret kiitokset Annille Puheterapeuttiliiton eteen tehdystä työpanoksesta ja lämpimästi tervetuloa Anna-Kaisa osaksi Puheterapeuttiliiton henkilöstöä!